неделя, 26 август 2012 г.

When the light dies out will we see nothing as we slip away...

Тръгвам си...отдалечавам се.Преди с всяка стъпка вярвах,че стигам по-близо до теб,а сега знам,че с всяка крачка ти продължаваш напред.

Като си помисля,че и ние ще си отидем някой ден.Ще изоставим местата,където сме били щастливи.Ще си съградим нови домове другаде.Но ще помня пътищата,които ме отведоха при теб.Кога изминавах километрите помежду ни с една крачка,а сега ми е толкова трудно да вървя.Затрупани са всички пътища,които водеха към теб.Колко отдавна се случваха чудесата...И колкото и да ни е трудно да вървим напред,искаме да спрем на място,а път обратно отдавна няма.

НАПОМНЯШ

Напомняш ми за нещо отдавна изгубено
Напомняш на мъничка сълза
Знак,че нищо не е забравено
По пътищата макар и заличени
И някога унесени почти
В мъките на дългите си дни
Ще се зачудя кой си ти
И защо тъй бързо изчезна
Ще те търся и няма да има път
Стария вече го няма
И,ако не всичко някога е било измама
Аз знам,че ще се върнеш

Напомняш на нещо още не забравено
Напомняш със сърцето си отдавна изгубено

Ще ме уважаваш ли също толкова след като изгубя това,което ме прави човек това,което ме прави мен?Единственото,което ме караше да минавам през бури и ветрове и винаги да се завръщам цяла.Моята надежда е това.Опитва се да ме напуска.
Ще ме уважаваш ли,ако ти кажа,че вече не искам да се боря?Ще си бъда ли все така аз макар и малко променена,малко по-нещастна,но все пак цяла.Продължаваща напред със своите рани,но без своята надежда,че животът ще стане по-хубав и за нас.
И когато спра да ти бъда упора ще бъдем ли все така същите?Ще намерим ли път един към друг в тъмнината там,където всичките мечти умират?Ще бъдем ли все така аз и ти?

THOUSAND TIMES I SAID

One more day and here I am
Wandering the streets again
Hoping I could find you there
Now that you are long gone
Thousand times I said
You don`t have to go it alone
Out of this misery and out of regret
Thousand times I said
Everytime I find my way home to you
All the while I managed to stay true
To the last glance of you
Turned to memory this time on
Here I am again
Holding on no hope left
Thousand times I said run and don`t give up
One more time I say
I will find you here someday

Няма коментари:

Публикуване на коментар